This unique paean to life portrays the relationships in an amateur orchestra that struggles toward their final concert after deciding to disband. Acclaimed actor Mizutani Yutaka directs, scripts and stars in the film.
After her father's sudden death, Hanamura Riko (Dan Rei) abandons her dreams of becoming a pianist to take over her father's business and care for her mother. She cherishes the continued existence of the 18-year-old Yayoi Symphony Orchestra, but discord erupts within the orchestra when conductor Fujito (Mizutani), who was her mentor in college, falls ill.