A live-action adaptation of Fumino Yuki's debut manga which depicts the splendid friendship between a hard-of-hearing university student and his classmate. Kamijo Daisuke, who made his feature-length debut with KABUKI DROP, directs.
Kohei (Tawada Hideya) has suffered from hearing loss since middle school and had trouble fitting in with those around him. Now a university student, Kohei meets the outgoing Taichi (Onodera Akira) in the university courtyard. Their friendship becomes one in which they can say whatever is on their minds, but Kohei, who has grown used to keeping people from getting too close, now faces escalating expectations and anxiety the stronger his bonds with Taichi becomes.