Coming-of-age film adapted by director Kobayashi Keiichi of international film festival favorites Momoiro sora o and BON LIN, based on manga artist and creator Tanaka Katsuki's original story by the same name. The film interweaves animation into the live action to recreate the world from the original story.
Seventeen-year-old Akada Takatoyo (Takasugi Mahiro) was born and raised in Kyoto and falls in love for the first time with his childhood friend Mikoto (Aoi Wakana). His life is ruled by the volatile emotions typical of puberty, and he goes back and forth between the everyday and extraordinary, and dreams and reality.