Live-action film adaptation of the tear-jerker 4-frame manga that was a sensation on Twitter. Director Kobayashi Keiichi depicted the highs and lows of teenage years with About the Pink Sky, which won the Japanese Eyes Best Picture Award at the 24th Tokyo International Film Festival.
High schooler Kosaka (Mamiya Shotaro) is a smartphone addict who habitually says "I'll kill you," and kindhearted but negative Shikano (Sakurai Hinako) habitually says "I want to die." Kosaka becomes intrigued with Kana after seeing her bury a bee killed in her classroom.