A theatrical animated film adapting the MF Bunko J light novel 'No Game No Life'. Ishizuka Atsuko serves as director, continuing on from the television series.
Society is locked in a never-ending epic battle over the sole seat of power which can control the world. Humans have been driven to a live or die crisis by various powerful tribes. Riku (voice: Matsuoka Yoshitsugu), the young leader spearheading the humans, along with the robotic girl, Shuvi (voice: Kayano Mei), contend with the decisive struggle which will usher in the end to the great war.