A documentary providing a close-up look at 25-year-old music label Less Than TV which introduced or launched many bands in the 90s such as Guitar Wolf, bloodthirsty butchers, among others. It is directed by Oishi Noriko who has worked on the live DVDs and music videos of numerous artists both at home and abroad.
Rooted in punk and hard core, Less Than TV has introduced all manner of artists with "entertainment" as its only pursuit. Owner Taniguchi Jun, musician and Taniguchi's wife YUKARI, their son Tomonari, and the many companions gathered at the label personify the appeal of the eccentric label.