Drama directed by Yoshida Kiko of HOUSEHOLD X and Tokyo Bitch, I Love You, which have been lauded at international film festivals. Graphic depiction of hope, frustrations and restlessness through people groping their way through life.
Three women trying to escape the oppression of their daily lives get together with Masaki (Suzuki Hiroshi) and K (Ikeda Ryo), who are working on music production late at night in a warehouse. Meeting Masaki and K enables the three women to cut loose, and it was all supposed to come to fruition in the music they are creating together.