Okinawa include Mabui no tabi, Zanpa and Obaa ha kigeki no jo-ou. Graphically depicts a man and woman living in the after-hours world of Matsuyama, Okinawa's red-light district.
Etsuko (Mamiya Yuki) works as a hostess at a topless bar and Hayato (Harashima Motohisa) is a former bar hustler who got her the gig, and they're shacked up in a cheap apartment in an obscure corner of Okinawa. Hayato aims to get rich quick breeding designer dogs as his ticket out of the dead-end after-hours world.