The film adaptation of adult video actress Sakura Mana's identically titled novel by Heaven's Story and Six Four director Zeze Takahisa.
The fates of three women of differing circumstances and personalities become entwined: an ordinary housewife, unable to stand her unending everyday life, opens the door to a whole new world; a popular adult video actress goes about her job, proud of the work she does; and a female high schooler unable to accept the truth behind her birth.