"YO-KAI WATCH Shadowside The Movie: Wrath of the Demon King" is the fourth animated feature film for the YOKAI WATCH cross-media franchise. Set thirty years after the original series, a new story shrouded amongst shadows unfolds.
Once every thousand years, the terrible Onimaro Virus inspirits people and infects them with malicious intentions. As the virus begins to spread across the globe, its aim is clear: gather enough malice to revive the terrible and dangerous Demon King, Rasen. Now, the only one who can stop the spread of evil is the girl chosen by the ancient Yo-kai Watch Elda, Natsume (voice: Kamishiraishi Mone). It's up to her and her friends to save humanity from the all-powerful Demon King Rasen.