Thirty-eighth "Doraemon" anime feature film based on Fujiko F Fujio's original story. TV series director Imai Kazuaki makes his feature film directorial debut. Screenplay by Kawamura Genki, the producer behind hit films including The Boy and the Beast and your name.
A sparkling expanse of ocean. Doraemon (voice: Mizuta Wasabi), Nobita (voice: Ohara Megumi), Shizuka (voice: Kakazu Yumi), Gian (voice: Kimura Subaru) and Suneo (voice: Seki Tomokazu) depart on an adventure to find the so-called Treasure Island in the Caribbean Sea.