Sensual suspense drama about the love-hate relationship between a man pursuing a perverse relationship and a woman thrown into turmoil by the fate of intense love. Based on the Wakayama dating website robbery and homicide from 2002.
Emiko (Seto Saori) gets a job attracting users to a dating website and succeeds in extorting huge sums of money from factory worker Shinnosuke (Okayama Amane). However, her blackmailing ex-husband and living expenses leave her dead broke. One day, Emiko meets construction worker Akira (Yagi Masayasu) and falls head over heels in love with him, but she soon confronts complications.