In-depth documentary about pianist Fuzjko Hemming, who achieved worldwide acclaim while in her 60s. Elucidates the present-day and future of a woman who pursues her dreams irrespective of age.
The emotional dynamism of Fuzjko's performances capture the hearts of her audiences and have earned her the sobriquet "pianist of the soul." Discover the humanity and music of Fuzjko, who has overcome setbacks including hearing loss and never gives up on her dreams. The camera captures the real Fuzjko in her performances around the world and at home surrounded by her beloved cats.