Set in Shiretoko, Hokkaido and Tokyo, this mysterious drama depicts two couples who have surpassed space-time. In the director's chair is Kwak Jae-Yong of My Sassy Girl and Cyborg, She.
Ryo (Furukawa Yuki) is at the pit of despair after the death of his girlfriend Yuri (Fujii Takemi). He heads to Hokkaido guided by Yuri's words: "We can meet again". During his journey, Ryo meets Aya (Fujii) who looks exactly like Yuri. Stranger still, Aya has been looking forward to being reunited with Takashi (Furukawa), a missing gifted magician to whom Ryo bears a striking resemblance.