Road movie adaptation of the bestselling novel by author Arikawa Hiro, whose works "Library Wars" and "Evergreen Love" have already been turned into movies. Evergreen Love and Anonymous Noise director Miki Koichiro depicts the journey of a boy and cat who share a strong bond.
Satoru (Fukushi Sota) is forced by circumstances to get rid of his cat Nana. This gentle boy with a secret boards a silver station wagon with his cat companion and they embark on a "final journey" to find a new owner for Nana.