The "Pornographer" manga series about the dictation of erotic literature hits the silver screen after being adapted as a live-action TV drama. Sensitive depiction of the tension and affection between two people who care about each other but fail to connect. Director Miki Koichiro is known for films including Evergreen Love.
Erotica author Kijima (Takezai Terunosuke) and college student Kuzumi (Izuka Kenta) become lovers after a bizarre encounter. Kijima returns to his home in the countryside and continues their long-distance relationship through letters, but he can't relate when Kuzumi gets a job.