Arai Piroyo's identically titled comic based on personal experiences is adapted to film by writer and director Miki Koichiro. The story depicts the tribulations and maturing of the heroine who indulges in "social approval" through flattery she receives from men.
Hiromi (Sakuma Yui) delights only in the sweetest parts of romance, toying with men's feelings through exhaustively calculated conversation and mannerisms. She is called the "hidden bitch" by those around her for this recreation-like tactic which doesn't hurt her. But when she takes an interest in a person at work, she must confront her true feelings for the first time.