The long avaited live-action adaptation of Fukuyama Ryoko's popular romance comic which depicts the unrequited love of the heroine who is unable to skillfully convey her feelings, tries to express those emotions by singing. In the director's chair is Miki Koichiro of Evergreen Love.
Nino (Nakajo Ayami) has always been singing, keeping her feelings for her childhood friend, Momo (Koseki Yuta) secret. Yuzu (Shison Jun) has been writing songs for Nino. Even though Momo has feelings for Nino, he can't be true to hisfeeling. When Nino and Yuzu are reunited after six years, the loves and friendships between three of them will undergo a sudden change.