Miyasaka Kaho's popular comic about the love of a high school couple confronting an incurable illness which strikes only one in hundred thousand people is adapted to live-acton by director Miki Koichiro who has delivered many hit teen films such as Yowamushi Pedal: Up The Road.
Rino (Taira Yuna), the manager of her high school's kendo club, has a crush on a popular club member, Ren (Shirahama Alan). One day, Ren suddenly professes his feelings for her and the two become a couple. Anyone would be envious of their daily bliss, but a cruel fate befalls Rino in the form of an incurable disease.