In this mystery based on the novel by "Into the White Night" and "Suspect X" author, Higashino Keigo, a couple is confronted by a tragedy involving their beloved child and ultimately must make a difficult choice. Tsutsumi Yukihiko of Sanada 10 Braves and the "TRICK" series directs.
Kazumasa (Nishijima Hidetoshi) and Kaoruko (Shinohara Ryoko) are in a troubled marriage and have agreed to divorce once their daughter's elementary school entrance exams are over. However, just before they are to rehearse for the family oral interview, they are informed of their daughter drowning in a pool. Rushing to the hospital, Kazumasa and Kaoruko are met with a heartbreaking situation.