Work from a short-film project that aims to share the appeal of Yokohama with the world. Directed by Suzuki Ben, who became the first Japanese director to win the Grand Prix at the Short Shorts Film Festival & Asia in 2008 with A Day in the Life of Beijing Hutong.
The story is about Eriko (Charlotte Kate Fox), a baker from France searching for the origins of bread making, and the fourth-generation owner (Emoto Akira) of Honda Bread, a venerable bakery in Yokohama's Motomachi district. After chance brings them together, they scramble to find the recipe from the time when Honda Bread was established.