Self-produced drama aiming to revitalize Ogijima island in the Seto Inland Sea by conveying the island's charms. A boy and girl who relocated to the island grow up as they become high school students and worry about love and their path in life.
Fifth-grader Kijima Kaito (Shinagawa Makoto) moved with his family to his father's hometown on Ogijima island when his mother got sick. He's lived with his father and grandfather in a household of three ever since his mother's death, but his father resumes his work as a cameraman and leaves the island. Kaito deals with his loneliness and finds he can really relate to his classmate Takagi Yu (Ujihara Kyoko), a transfer student at his school.