Live-action adaptation helmed by Wolf Girl and Black Prince director Hiroki Ryuichi based on Yoshizumi Wataru's popular comic, which has sold over 10 million copies over the course of the entire series. Teen romance starring Yoshizawa Ryo of Gintama and Sakurai Hinako.
One day high school student Miki (Sakurai) learns from her parents that they are getting divorced. They announce that they've decided to swap partners and remarry with the Matsuura couple, who they met while traveling. The families end up living together, including the Matsuura's son Yuu (Yoshizawa), which leads to unexpected events.