Buddy film based on Kitajima Yukinori's novel 'Bucket.' Depicts the friendship between the shy protagonist and a boy with slight mental disability.
Kamijima (Hiroki) gets a job at a foster care facility and meets a 15-year-old boy called 'Bucket' (Tokunaga Yuki), a kleptomaniac with slight cognitive disability. Bucket landed in foster care after being abused by his mother and has been abandoned by his mother and siblings, and then gets kicked out of the facility. Kamijima decides to take in Bucket with help from his college friend Kuroda (Okamoto Rei).