Black comedy about animosity among four high school girls. Right before the annual school festival, members of the theater club launch a brutal fight for the lead role. Film directorial debut for Takano Mai, who works for Fuji TV.
Theater club diva Hikari (Tamashiro Tina) suddenly quits three days before the school festival. This flummoxes the four remaining humdrum girls, namely Saaya (Fukuhara Haruka), Aoi (Yagura Fuko), Kurumi (Ono Karin) and Miku (Saito Misaki). But, each of them secretly covets the lead role.