Thriller depicting the madness that infests online society, featuring a heroine who works as an influencer for a living. Directed and written by Miyazaki Daisuke (VIDEOPHOBIA).
Yamane Mito (Tamashiro Tina) lives her life as the charismatic influencer "MITOYAMANE", supported by her younger sister Miho (Yukawa Hina). One day, she is approached by her agency about collaborating on an app. The app becomes very popular and Mito's face is spread around the world...