Director Miura Daisuke and star Matsuzaka Tori team up for this faithful adaptation of Ishida Ira's Naoki Prize-nominated romantic novel which has also been adapted for theatre. The story depicts an interweaving assortment of "sex" between women and a young male prostitute.
Morinaka Ryo (Matsuzaka) at tends a prestigious Tokyo university. He is recruited by the bewitching Mido Shizuka (Matobu Sei) who runs a members-only boy's club and begins working there as a male prostitute. He slowly comes to realize the value of his work when he discovers the various desires and emotional wounds each of his female clients possess.