Film director Miura Daisuke, who is also the leader of theater group Potudo-ru, known for the films Love's Whirlpool and Call Boy, made his own film adaptation of the 2018 stage play "And So I Am at a Loss". Following the stage production, he teamed up with Fujigaya Taisuke of the boy group Kis-My-Ft2 to depict an ordinary freelancer trying to escape his life.
Sugawara Yuichi (Fujigaya), who spends his days in self-indulgence, gets into an argument with his live-in girlfriend Satomi (Maeda Atsuko) and runs away from home. From that night onwards, he goes from friend to friend and finally arrives at his parents' house in Tomakomai, Hokkaido.