Aired in 2016, the television anime series based on Tanaka Strike's manga continues in this theatrical film. It depicts a servamp, a vampire who becomes the servant of the human with whom it exchanges blood, and the young boy to whom it is bound becoming caught up in a battle among non-humans.
An eighth servamp, Tsubaki, has disappeared. "Slacker" servamp Kuro (voice: Kaji Yuki) and her master, Mahiru (voice: Terashima Takuma), have finally returned to a normal life. But an unseasonably heavy snowfall occurs and a menacing air pervades throughout the city.