Heartwarming story about five days overflowing with love between a father and daughter reunited after 25 years apart. Direction and screenplay by playwright-cum-actor Takuma Takayuki, who adapts for film the same-named theatrical production that he also directed. The daughter is played by Kurashina Kana of March Comes in Like a Lion and rakugo performer Tatekawa Danshun takes on the role of the father.
Satsuki (Kurashina) visits a small countryside town that is home to the Love Garden Shrine in order to meet her father Rokuro (Tachikawa), who vanished 25 years ago. She finds him living with a new family, and she divulges her complex emotions to street vendor Seitaro (Ichihara Hayato) who she gets to know.