One part of UNREQUITED LOVE, an eight episode, romantic omnibus film. An introverted high school girl falls in love with her hairdresser in this film directed by Takuma Takayuki, who is also a screenwriter and actor.
Nozomi (Hirose Alice) used to have her hair done by her mother. Now a high schooler, she goes to a hair salon for the first time. Though apprehensive in such an unfamiliar atmosphere, thanks to the thoughtfulness of Shinichi (Saitoh Takumi), the hairdresser responsible for her, Nozomi is not only able to relax, but develops feelings for the skilled stylist. Unfortunately, Shinichi is committed to another.