A teen love story adapting Anashin's popular comic of the same name starring Tsuchiya Tao of Policeman and Me and The 8-Year Engagement. In the director's chair is Hirakawa Yuichiro of Until the Break of Dawn and Erased.
Lonely Mitsuki (Tsuchiya Tao) makes every effort to try and make friends when she entered high school, but is not successful. Then by chance, she meets the basketball team's Towa (Kitamura Takumi) at work and they hit it off well. One day, she meets her childhood friend Aya (Koseki Yuta) again.