This film adaptation of best-selling author Hyakuta Naoki's novel depicts a young man with a supernatural sight as he defies the fated death of his girlfriend. At the helm is a master of the youth film, Miki Takahiro.
Kiyama Shinichiro (Kamiki Ryunosuke) is completely alone in the world. One day, he realizes he possesses "Fortuna's Eye", an ability through which people whose death is drawing near appear transparent to him. It is a gift that torments him. Then he meets a cheerful, optimistic girl Kiryu Aoi (Arimura Kasumi) who makes him feel at ease. Shinichiro develops feelings for her, but after a brief period of happiness, Aoi's body suddenly starts turning transparent.