Epic love story that adapts Robert A. Heilein's science fiction novel "The Door Into Summer" with the setting moved to Japan. Directed by Miki Takahiro of Fortuna's Eye.
Scientist Takakura Soichiro (Yamazaki Kento) immerses himself in research at the company run by his deceased father's close friend, but Soichiro's colleague and fiancé betray him and put him in a frozen coma. He awakens in Tokyo 30 years into the future in 2025. He has lost everything and starts investigating what happened during his slumber.