With Harajuku's Takeshita Street as a backdrop, this coming-of-age drama depicts the maturing of two young girls, once inseparable friends, at odds over the gap between their dreams and realities. Artist Yoshida Rinne and model Kumada Rinka co-star.
Miyoshi Rina (Yoshida) and Tahara Aoi (Kumada) are "Nunuko", a pair of identically dressed girls who become influentially popular in Harajuku. Through the kind favors of suspicious talent broker Haiji (Nishioka Tokuma) they appear in a music video, but afterwards, it is only Rina who is recruited by a talent agency.