Drama about the "spiritual loneliness" lurking within contemporary society. Helmed by Shindo Takehiro, who cut his chops assistant directing films by Park Chan-wook and others. Selected for some thirty film festivals worldwide, including the Cinequest Film & Creativity Festival.
A traffic accident leaves Jin (Minokawa Yosuke) impotent, and he spends his days in unfathomable loneliness until he finds a place called the "cuddling room." He meets clients from all walks of life, but then a woman experiencing the same loneliness implores him to die with her.