Drama unfolds between 12 underage euthanasia hopefuls in this closed room thriller adapted from the first ever modern-day set book of the same name by Ubukata Tow, a writer known for historical fiction "Tenchi Meisatsu." At the helm is Tsutsumi Yukihiko who has directed "Ini t iation Love."
12 youths gather at a closed down hospital for a group suicide. There, a 13th corpse derails their plans. Suspicions emerge that there is a killer among them and they begin searching for the culprit. Over time, the reasons each of the twelve want to die are gradually revealed.