Drama with script and direction by Saito Takashi of Buildings and the Zoo. Depicts the struggles of being left behind by contemporary society through a man dealing with anxiety about the future.
Shuta (Yuki Takashi) returns to his hometown for the first time in a decade to get away from his pregnant girlfriend and his dead-end life doing part-time gigs. A rumor spreads in town that anyone who hears the mysterious 'Voice of Obo' in the middle of the night will die. He encounters the middle-aged man rumored to be the killer, which awakens him to the inner voice that he has been fleeing.