Drama helmed and scripted by SABU of Mr. Long. Depicts the intersecting lives of three protagonists in a tale about divine justice.
Singer Hiroshi (Aoyagi Sho) is put in captivity by a crazed fan after a concert. Takeru (Machida Keita) racks up good deeds in an effort to help his mortally wounded girlfriend. Tetsuo (Suzuki Nobuyuki) plots revenge on the yakuza gang members who sent him to jail. Their lives are utterly unrelated but come together in unexpected ways.