Los Angeles based video director Okajima Ryusuke directs his first feature-length documentary about "cardboard artist" Shimazu Fuyuki who creates wallets from cardboard boxes discarded on the street or in front of stores.
Calling himself "the cardboard picker", Shimazu has gone around the world collecting cardboard from 30 countries for eight years since 2009. From there he designs and adds functionality to the cardboard wallets he creates. Through Shimazu's creative activities, the film looks at the move from recycling to "upcycling".