Twenty-sixth feature film in the Precure series that celebrated its 15th anniversary in 2018. The adventures feature Star Twinkle Precure from the new series set in space, as well as Hug! Precure and Kirakira Precure a la Mode.
Hoshina Hikaru (voice: Naruse Eimi) and three other Star Twinkle Precures gaze at the sky and end up warping into the Miracle Planet. There the meet Piton (voice: Kozakura Etsuko) and get swept into an uproar over the Miracle Light.