This is an original animated movie commemorating the 10th anniversary of Flying Dog. The director is Ishiguro Kyohei of "Your Lie in April".
Cherry, who can't express his feelings except through haiku, and Smile, a girl who can't get over her complex about her looks, meet and gradually get to know each other over the internet. One day they meet an old man named Fujiyama and learns he has been looking for his lost record. They decide to help Fujiyama find his lost record, and gradually get closer as they search.