REBIRTH maestro filmmaker Narushima Izuru adapts Machida Sonoko's same-named novel that made a splash in Japan. This nuanced drama captures the unspoken voices of lonely individuals through the metaphor of the only whale in the world with a high-frequency call.
The story is about Kiko (Sugisaki Hana), who has been exploited by her family, and a boy whose abusive mother calls him "bug." Two lonely and betrayed people are in need of love and embark on a soulful tale.