Challenging work that tackles the theme of an "innocent assailant" with an original script by director Fukada Koji, who won the Prix du Jury in the Un Certain Regard program for Harmonium at the 69th Cannes International Film Festival.
Risa (Tsutsui Mariko) specifically requests Kazumichi (Ikematsu Sosuke) as her hair stylist. Until six months ago she was working as a home-care nurse with the name of Ichiko, but an incident causes her life to fall apart. To get revenge she tries to get close to Kazumichi using the alias of Risa.