Kosawa Ryota pens the original story for this feature film adaptation of the hit TV drama replete with dizzying plot twists.
Con artists Dako (Nagasawa Masami), Boku-chan (Higashide Masahiro), Richard (Kohinata Fumiyo) and Igarashi (Kote Shinya) are after a legendary diamond said to be in the possession of Hong Kong mafia queen Ran Riu (Takeuchi Yuko). However, the story veers off the rails when brilliant con artist Jessie (Miura Haruma) shows up in pursuit of Ran and Japanese yakuza Akaboshi (Eguchi Yosuke), who hasn't forgotten the time Dako and pals tricked him, leaps into the fray.