Following on from Romance and Princess, this is the third theatrical film outing of the hit TV drama series, directed by Tanaka Akira and written by Kosawa Ryota.
The con man "Tsuchinoko the Third", who was hailed as a hero, is dead. Dako (Nagasawa Masami), Boku-chan (Higashide Masahiro), and Richard (Kohinata Fumiyo), who had honed their skills under him, decide to clash for the title of hero. The three visit Valletta on the island of Malta and set their sights on the dancing Venus, a fantastic ancient Greek sculpture...