Takahiro of the group Exile stars in this drama, his first solo lead role in a feature film. Nishikori Yoshinari of Railways and Tatara Samurai directs from his own screenplay.
Twelve years ago Ikeda Toru (Takahiro) was a skilled fisherman until he crossed paths with a storm while out fishing. He lost all of his memories from that time and now lives his days troubled, never going fishing. Unable to bear seeing Toru in such a state, his mother Nobuko (Matsuzaka Keiko) puts into motion a plan intended to revive Toru's memories.