Feature film version of the 2018 TV drama that became a social phenomenon as the number-one Twitter trend and a top-ten buzzword. The story humorously portrays an all-guy "love-pentagon."
Haruta Soichi (Tanaka Kei) returns to Japan after stints working in Shanghai and Hong Kong, a year after declaring his ever-lasting love to Maki Ryota (Hayashi Kento). He resumes work at the Tokyo office with his boss Kurosawa Musashi (Yoshida Kotaro) and gets dragged into a huge project involving the entire company.