Set in the underworld of 1960s Tosa in Kochi Prefecture, this drama depicts a man destroying himself through gambling. The script was written by Kochi resident Kuniyoshi Takuji, and in the director's chair is Takase Masatsugu who choreographed fights on the 'Dangerous Cops' series.
(Ishibashi Tamotsu) is penniless due to gambling and has to relinquish his own shop which customers regarded as being #1 in Kochi. While unsure of what to do, he meets yakuza (Takuma Shin) and is referred for a job as a Kasuriko at the gambling den he used to frequent.