This story about mysteries in the life of a priestess is helmed by Sone Takeshi, who won the 42nd Japan Academy Film Prize for Outstanding Achievement in Cinematography with One Cut of the Dead. Winner of Best Feature Film Director Award at the 2019 International Thai Film Festival.
Toko (Yoshimoto Miyu) works as a shrine priestess, and one day she learns that the local festival has been cancelled because of village lore from long ago. She mounts a solo protest and moves forward with preparations, but the situation changes radically after she meets a mysterious girl at the lake.